Joker: Folie à Deux
I Joker: Folie à Deux sitter Arthur Fleck på Arkham i väntan på rättegången för sina brott som Jokern. Medan han kämpar med sina dubbla identiteter råkar Arthur inte bara hitta sann kärlek utan även musiken som han alltid haft inom sig.