Late Night with the Devil
31 oktober 1977. Jack Delroy leder pratshowen Night Owls, som sedan länge är ett troget sällskap för sömnlösa tv-tittare. Men tittarsiffrorna har dalat och i ett desperat försök att vända lyckan planerar Jack en unik Halloweenspecial, omedveten om att han kommer släppa lös en obeskrivlig ondska rakt in i Amerikas vardagsrum. Exorcisten möter Network i en hyllad och uppmärksammad skräckfilm.