Midnatt i Paris
En romantisk komedi om amerikanske Gil och hans fästmö Inez som reser till Paris tillsammans med hennes föräldrar. Inez är mest intresserad av att shoppa och roa sig men hos Gil väcker Paris glömda minnen och han blir allt mer övertygad om att den väg han valt i livet inte är den rätta för honom. En rad oväntade händelser ställer allting på sin spets och snart är ingenting sig likt. Regi: Woody Allen. I rollerna: Owen Wilson, Rachel McAdams, Marion Cotillard, Tom Hiddleston, Léa Seydoux, Corey Stoll m.fl. (Midnight in Paris)