Milk
Baserad på en sann historia. Oscarsvinnaren Sean Penn spelar huvudrollen i denna rörande hyllning till Harvey Milk. Peter Travers från Rolling Stone magazine säger att det är "en amerikansk klassiker, 4 stjärnor!"