Modern Persuasion
En modern version av Jane Austens roman "Övertalning". Wren Cosgrove är en lycklig och framgångsrik karriärkvinna som varje kväll kommer hem till sin katt. När hennes firma anlitas av Owen Jasper, han som var den rätte, så väcks gamla känslor till liv och Wren får en ny chans att uppleva den sanna kärleken.