Moth
Efter sin dotters tragiska död, orsakad av en ung smitare, återvänder Ciaran till sin taxi för ett nattskift. Kvällen tar en plötslig vändning när han ser pojken som är ansvarig för hennes död och börjar följa efter honom. Snart måste Ciaran konfrontera hämndens komplexa verklighet och samtidigt hantera sin egen förlamande sorg.