Pain and Gain
Michael Bays hysteriskt roliga actionkomedi Pain & Gain är "GoodFellas på steroider".* När en ambitiös grupp med personliga tränare (Mark Wahlberg, Dwayne Johnson och Anthony Mackie) jagar den amerikanska drömmen blir de insyltade i en brottshärva som går rejält snett. Det flotta livet blir plötsligt enormt ansträngande i denna otroliga, sanna historia, som kritikerna kallar "upprörande och underhållande".