Pat XO
Följ den anmärkningsvärda historien om Pat Summitt, den främsta tränaren i NCAA:s baskethistoria. Detta råa, autentiska porträtt berättas av de som känner henne bäst. Med Tyler, Pats son, som den ledande berättaren, ger medspelare, tränare och beundrare, som Peyton Manning och Kenny Chesney, sina egna insikter om en kvinna som inte bara brydde sig om att vinna, men utan att förbättra sina spelare och hennes universitet.