Relationship Goals
När TV-producenten Leah Caldwell siktar på att bli den första kvinnan att leda New Yorks främsta morgonshow, tävlar hennes ex Jarrett Roy om samma roll. Han påstår sig ha förändrats av boken 'Relationship Goals', vilket blir ett tema när hennes vänner också utforskar bokens visdom. Leah håller fokusen på sin karriär - tills kemin med hennes ex utmanar hennes prioriteringar.