Rufus
Manny börjar på en ny skola och önskar sig fler vänner. Han hittar ett hundhalsband som han sätter på sin hund Rufus. Hunden förvandlas då till en pojke. Rufus börjar på Mannys skola blir han snabbt populär, vilket sätter pojkarnas vänskap på prov.