Sergio Leone: The Italian Who Invented America
Berättelsen om den inflytelserika italienska regissören Sergio Leone, en pionjär inom genren västernfilmer och känd för skapandet av spaghettivästern – berättad av vänner, medarbetare och medlemmar av Leones familj.