Snurra
Guido håller upp en skylt utanför Luigis Casa Della Däck för att få in kunder i butiken. Luigi kommer och ber honom skaka på skylten. När han har gått in igen börjar Guido att skaka på den. Han gör allt vildare konster med skylten och snurrar den till och med på sin ena gaffel.