Striking Distance
Bruce Willis och Sarah Jessica Parker har huvudrollerna i denna överväldigande actiondeckare. Tom Hardy (Willis) är en okonventionell polis som inte är rädd för att röra om i grytan i jakten på en sadistisk seriemördare. Han degraderas till flodpatrullen efter att ha föreslagit att mördaren kan vara en poliskollega och inleder en oauktoriserad utredning som lägger in högsta växeln i den dynamiska handlingen. Hans nya partner (Parker) kliver ombord med en egen överraskning då konspirationen sluter sig omkring dem för ett båtjaktsdrama om heder, lojalitet och familj.