Sylvie's Love
När en ung kvinna träffar en ambitiös saxofonist i sin fars skivbutik i 50-talets Harlem, väcker deras kärlek liv i en svepande romans som överstiger föränderliga tider, geografi och yrkesmässiga framgångar.