Såsom i en spegel
Ett kammarspel om några släktingar som tillbringar ett dygn tillsammans på en ö i havsbandet. Karin har nyligen återvänt från ett mentalsjukhus och hoppas kunna få en lugn sommar. Där finns också hennes man Martin, som är läkare, hennes far David och hennes lillebror, den sjuttonårige Fredrik. Regi: Ingmar Bergman. I rollerna: Harriet Andersson, Gunnar Björnstrand, Max von Sydow och Lars Passgård.