A Crime to Remember
Fråga Alice
När två barn hittas döda är polisen övertygad om att föräldrarna är inblandade. Men hittar polisen tillräckligt med bevis för ställa dem inför rätta?
Mord på karriärsflickor
När två kvinnor hittas brutalt mördade i sin lägenhet får polisen press på sig att fånga mördaren men de gör ett tragiskt misstag under sin utredning.
Domaren Chillingworth och hans fru lämnar en fest med goda vänner och ses aldrig till igen. Kan polisen avslöja detta dåd av korruption och ondska?
När flera unga kvinnor mördas, jagar polisen en man som kallas "The Co-Ed Killer". Kommer de få tag på honom innan fler kvinnor hinner dödas?
På en herrgård i Long Island anordnar två välkända societetslejon en onykter tillställning för grevinnan av Windsor. Men blod att kommer spillas.