A Knight of the Seven Kingdoms
Från Westerosvärlden kommer en osannolik berättelse om en oväntad duos äventyr - riddaren ser Duncan och hans vapendragare Egg.
Hard Salt Beef
Efter att Dunk vädjat till lorderna som samlats i Ashford tar han chansen att lägga fram sin sak för Baelor Targaryen.
Efter tornerspelens första dag låter Dunk och Egg händelserna sjunka in, och Dunk får ett förslag som kan trygga hans framtid.