Arcane
Welcome to the Playground
De föräldralösa systrarna Vi och Powder skapar problem på Zauns underjordiska gator i kölvattnet av ett rån i eleganta Piltover.
En uppgörelse resulterar i ett ödesdigert ögonblick för Zaun. Jayce och Viktor riskerar allt för sin forskning.
Medan Piltover blomstrar av sin teknik väger Jayce och Viktor sitt nästa drag; ett bekant ansikte dyker upp från Zaun för att skapa förödelse.
Caitlyn åker runt i understaden för att spåra upp Silco. Jayce gör Silco till en måltavla och försöker utrota Piltover-korruptionen.
En skyddsling saboterar för sin mentor i rådet när magisk teknologi utvecklas i hög hastighet. Med myndigheterna efter sig måste Jinx möta sitt förflutna.