Back To The Rafters
Kung Pao Chicken
Julie Rafters liv vänds upp och ner när, efter sex års frånvaro, en återförening i staden avslöjar att resten av familjen Rafter krisar, vilket får henne att ifrågasätta sin egen småstadslycka.
Cross Currents
Medan Dave tar med sig Julie tillbaka till Buradeena för att övertala henne att stanna där, är Ruby med sina bröder i staden och blir nästa klimatförändringssensation på sociala medier.