Georgie & Mandy's First Marriage
I uppföljaren till Young Sheldon får vi följa Georgie, Mandy och deras lilla familj i Texas.
Some New York Nonsense
Georgie kämpar med att få ihop livspusslet. Mandy oroar sig för Georgies välbefinnande. Missy får problem i skolan.
Det blir stelt när Georgie och Mandy försöker skaffa nya vänner. Jim och Audrey blir tävlingslystna när de spelar med Connor.
Georgie går med i en kyrka för att sälja däck till församlingen. Mandy är rädd att det ligger mer bakom det hela.