Man With a Plan
När en hantverkares fru börjar jobba igen, stannar han hemma med barnen och upptäcker det alla föräldrar förr eller senare inser: deras små änglar är galningar.
Adam börjar spendera mer tid med sina tre barn när hans fru Andi återvänder till arbetslivet.
Two Tickets to Paradise
En klient erbjuder Adam två eftertraktade biljetter till Pittsburgh Steelers match.
Andi har svårt att hålla sig i bakgrunden när Adam planerar skolans Thanksgiving fest.
När barnen vägrar avslöja vem som gjorde hål i väggen tvingas Adam och Andi att vara kreativa.