Baptiste
Shell
Julien tittar närmare på Amsterdams Red Light District för att försöka hitta en försvunnen sexarbetare.
Measure of a Man
Julien måste berätta om sina motiv när Natalie avslöjar den chockerande sanningen om Edward.