Berlin Station
Station to Station
Seriestart. Den amerikanske agenten Daniel Miller skickas till Tyskland med ett hemligt uppdrag. CIA-basen i Berlin är hårt ansatt efter läckor från en anonym källa och nu är det upp till Miller att fastställa identiteten på visselblåsaren.
Frost, Robert och Valerie utreder misstänkta aktiviteter av en terrorist som troddes vara omvänd. Daniel återförenas med sin gamla vän Hector.
Basen blir granskad. CIA-agenterna mörklägger en hemlighet, avlyssnar en middag med överraskande resultat och försöker att rädda en saudi-agent från att skickas hem till en säker död.
Daniel och Hector kopplar sig in på Berlins dagstidningsservrar för att spåra läckan. Frost tar sikte på en befordran och Valerie får ett genombrott i utredningen av Iosava.
Amerikanska och tyska intressen sammanfaller när namnet på Shaws nya läcka offentliggörs. Valerie spanar på flickor som har kopplingar till Iosava. Frost har problem i sitt äktenskap och Hector får ett nattligt besök av Julian De Vos.
Frost beordrar ett snabbt avslut på utredningen kring Iosava, men samtidigt hamnar Clares liv i fara. Hector försöker att stoppa operationen i hopp om att skydda henne.