Bless This Mess
Trots sina tappra försök att anpassa sig till livet på landet har Rio fortfarande svårt att navigera den sociala och kulturella klyftan mellan New York och Nebraska, vilket leder till en hel del pinsamma möten. Mike och Rio lyckas dock övertyga Rudy och Beau att prova något nytt genom att uttrycka sina känslor.
Mike och Rio fortsätter den mödosamma renoveringen av sitt nya, hem men när varmvattenberedaren går sönder blir läget akut. Rios mamma Donna erbjuder sig att köpa en ny åt dem, men Mike vägrar. Istället försöker han samla ihop pengarna genom att sälja ägg på den lokala lantmarknaden, medan Rio åker in till stan för att försöka hitta nya klienter i behov av terapi.