Bookie
En bookmakerveteran måste kämpa för att överleva hasardspelens legalisering, allt instabilare klienter och det höga tempot i Los Angeles-livet.
Always Smell the Money
Danny och Ray inkasserar skulder från klienter runtom i LA och försöker hitta rätt på skådespelaren Charlie Sheen.
Making Lemonade
Skakade efter en våldsam dust försöker Danny och Ray tala en klient till sans medan Hector försöker slingra sig in i teamet.
Efter att ha tvingats slå vad om stora pengar letar Danny och Ray efter en utväg, medan Hector och Lorraine startar en skum shamanrörelse.