Brickleberry
Woody tillåter en kontroversiell hatkyrka att hålla deras möte på Brickleberry. Medan Connie försöker att undvika hatgruppen upptäcker hon en topphemlig militär anläggning som hon använder till sin fördel för att få alla i parken att bli homosexuella.