Cake Boss: Next Great Baker
Cake Boss Buddy Valastro sätter 10 begåvade bagare på hårda prov för att ge dem chansen att förtjäna titeln Next Great Baker. 50 000 dollar står på spel och en chans att arbeta sida vid sida med Buddy på Carlo's Bakery.
Tävlingen hettar till när Buddy delar in de tävlande i två lag och ber dem göra tårtor med jultema till American Cancer Societys julfest.