Candy Cruz
Candy älskar att laga mat till nära och kära, men när hon är med i den största mattävlingen i tv märker hon att hennes rätter kan förändra liv.
Humble Candy
Candy blir uttagen till att tävla i Sabor Secreto – det viktigaste matlagningsprogrammet i tv.
Emiliano bryter mot reglerna och äter middag med Candy och hennes familj. Väl där delar han med sig av en tragisk upplevelse ur sitt förflutna.