Catfish: The TV Show
Sunny & Jamison
Sunny är kär i sin drömman Jamison, som är modell och manusförfattare samtidigt som han studerar till narkosläkare. Men Sunny och Jamison har aldrig träffats. Är Jamison för bra för att vara sann?
Jarrod trodde aldrig att han skulle bli kär - tills han träffade Abby på Facebook. Jarrod tror att Abby kan vara den rätta, men hon vägrar att träffa honom. Vad är det Abby försöker att dölja?