Coach Prime
All Eyes on Jackson
När vattenkrisen förstör deras samhälle börjar Jackson State sin nya säsong, medan sådana som Nick Saban och Dwayne Johnson noterar programmets framsteg.
När Jackson-vattenkrisen fortsätter navigerar Deions team en skada på deras främsta rekryt, uppträder inför NFL-talangscouter och möter en rival som är ivrig att besegra Jackson State.
Homecoming, JSU Style
Jackson States stjärnrekryt, Travis Hunter, återhämtar sig från sin skada när Coach Prime håller ett öga på resten av sina spelare under en händelserik vecka fram till hemvändardagen.
College GameDay gör ett historiskt besök till Jackson State, medan rekryteringen fortsätter i full fart och rykten florerar om ett eventuellt drag av tränare Prime strax före SWAC Championship.