Cobra Kai
Trettiofyra år efter händelserna vid All Valley Karate Tournament så söker en sliten Johnny Lawrence efter försoning genom att återöppna den ökända dojon Cobra Kai, vilket i sin tur återuppväcker hans rivalitet med Daniel LaRusso.