Death in Holy Orders
Brittisk deckare i två delar efter P.D. James roman där kommissarie Adam Dalgliesh utreder ett dödsfall vid prästseminariet St. Anselm på den engelska Nordsjökusten, en plats där han själv tillbringade några lyckliga sommarlov som barn.