Deception
Den 24-årige förortskillen Riku hamnar i plötsligt skuld till en lokal knarkkung och infiltrerar den rika eliten i Helsingfors i hopp om snabba pengar. Men hans dubbelliv kompliceras när han förförs av den nya livsstilen - och samtidigt blir kär.