Doctor Foster
Två år har gått sedan doktor Gemma Foster fick reda på sanningen om sin makes svek och återigen kommer Gemmas värld att ruckas när mannen återvänder till staden.
Del 1 av 5. Två år har gått sedan doktor Gemma Foster fick reda på sanningen om sin makes svek och återigen kommer Gemmas värld att ruckas när mannen återvänder till staden. I rollerna: Suranne Jones, Bertie Carvel, Sian Brooke, Victoria Hamilton m.fl.