Duster
Baltimore Changes Everything
FBI-agenten Nina Hayes får i uppdrag att sätta dit en gangsterboss i Phoenix. Hon tar hjälp av den motvillige flyktbilschauffören Jim Ellis.
Medan Nina och Awan besöker en tidigare agent på ett mentalsjukhus hittar Jim bevis för att Nina troligen har rätt om Saxton.
Jim slåss mot tjuvar och en yrkesmördare när han gör en leverans åt Saxton. Nina och Awan hittar avgörande bevis för sin sak.