En mördare bland oss
Tragedin är ett faktum i en avlägsen skotsk by när en eldsvåda härjar familjen Kendricks hus. Mamman och hennes tre barn dör i branden, endast pappan kommer ut levande. Det visar sig snart att alla fem blivit drogade. Utredarna söker efter ett motiv och upptäcker snart att familjesituationen har varit allt annat än idyllisk. I rollerna: David Tennant, Cush Jumbo, Matthew McNulty, Anna Madeley m.fl. Del 1 av 4.