Extreme Sisters
Sister, Sister
Tvillingarna Anna och Lucy väljer att leva identiska liv på alla sätt som är möjliga. Baylee och Brookes sovarrangemang komplicerar Brookes äktenskap.
Anna och Lucy bestämmer sig för att bli gravida på naturlig väg. Brooke tar plats i Baylees förhållande. Patrix går på träff med hjälp av sin syster.
Anna och Lucy besöker sin äldre syster. Baylee bestämmer sig för att hon ska vara Brookes förlossningscoach. Patrica ger Patrix tuffa men välmenande råd.