The World According to Paris
Breaking and Entering
Möt Paris, som har haft inbrott i sitt hus och därför tillfälligt flyttat hem till sin syster. Under tiden sätts Paris kärleksliv på prov.
Brooke's Breakdown
Paris arrangerar en dejt för Brooke, för första gången efter uppbrottet med Charlie Sheen. Men kvällen går inte riktigt som planerat.
Paris och tjejerna tar med sig Lexie på hennes första vilda helg i Vegas. Ett häftigt bråk utbryter dock mellan Allison och Lexie, vilket splittrar gänget.
Paris och tjejerna går undercover, då de börjar misstänka Alexie för att fortfarande arbeta med porr. Jen är deppig över en misslyckad kärleksaffär, men återupptar snart kontakten med en gammal flamma.