Finders Keepers
Seriestart. Martin och Ashley är ute med sina metalldetektorer på fälten i idylliska Somerset när de hittar en nedgrävd skatt värd miljoner. Deras första tanke är att rapportera den till myndigheterna.
Martin och Ashley är pressade när det nu har blivit för sent att rapportera skatten på laglig väg. Kriminalinspektör Doyles utredning leder till att Rocky blir alltmer oberäknelig. Det hela får konsekvenser för Laura.
Serieavslutning. Martin och Anne kommer på en vågad plan för att rädda situationen. Men en upprörd Laura, en alltmer oberäknelig Ashley, och den ihärdige kriminalinspektören Doyle, utgör alla ett hot för att att sanningen kommer fram.