Flipante Noa
Som kapten för ett team av "cyklister" måste Noa bestämma om Charlie kommer att gå med i sitt lag eller inte. Raquel, från det motsatta laget, kommer försöka att försöka uppröra dem så att hon kan vinna tävlingen.
Medan Noa experimenterar bestämmer hon sig för att bära mustasch, och hennes vänner misstar henne för en pojke. Noa spelar med och upptäcker att saker och ting kan vara väldigt olika beroende på om du är en pojke eller en flicka.
Noa, efter att ha läst en Sherlock Holmes-roman, tror att hon har hittat ett fall för en detektiv efter att Minerva försvinner från skolan.
Omedvetet gör Charlie en dryck som ger Noa en hunds krafter och egenskaper! Charlie måste göra ett motgift innan hunden Noa vänder upp och ner på hela skolan.