Four Hands Menu
Niklas & Lennox
Niklas besöker Lennox i Sydney för en roadtrip där de tillsammans utforskar den australiska matkulturen.
Margot & Margarita
Margot besöker Manila för att skapa en meny till Margaritas restaurang Grace Park tillsammans med henne.
David Chang åker till Jämtland för att träffa Magnus Nilsson för tre dagar med fiske och vänskap.