Fucking Adelaide
Efter att ha mist sitt arbete och sin fästman i Sydney återvänder den hårt arbetande nattklubbssångaren Eli till sin hemstad Adelaide. Där har hans mor något viktigt att berätta för familjen.
Emma, Eli och Kitty upptäcker att Maude fortfarande har kontakt med deras frånvarande far Geoff.
Medan Cleo och Maude övar inför en trolleriföreställning blir dom plötsligt avbrutna av att Maudes frånvarande make Geoff dyker upp.