Future Avengers
Avengers räddar tre barn (Makoto, Adi och Chloe) som fick superkrafter från i ett omoraliskt projekt som den onda organisationen Hydra hade. Teamet med superhjältar bestämmer sig för att ta de unga under sina vingar och träna dem till att bli en ny generation av hjältar medan de sätter stopp för skurkarnas planer.