En TV-programledare försvinner under mystiska omständigheter år 1995, men de största ledtrådarna på årtionden kan äntligen innebära en lösning på det kusliga fallet.
Ett kadaverhundssökande efter Jodi äger rum när en seriemördare blir en ny person av intresse.