Home Invasion
När den småkriminella Mick måste betala tillbaka en skuld till några skumma personer bestämmer sig han och hans partner Tom för att bryta sig in i ett hus... som visar sig vara bebott av utomjordingar.
Pro Bono
Den före detta fången Mick utpressar sin före detta bäste vän Tom till att råna ett hus. Under tiden har Al andra planer för dem, som egentligen är mer eller mindre samma planer.
Coaster with the Most...er...
Tom och Mick försöker med alla medel undvika att bli eliminerade av CASIE, och vissa av dessa medel är extremt konstiga.
Stan skickar en elegant lönnmördare för att göra slut på Mick en gång för alla, men CASIEs verkliga uppdrag kan kanske lösa det och mycket mer.
Gänget delar upp sig och kämpar mot mordiska drönare på övervåningen och mot T-Rexer och andra vanliga prylar i källaren.
Gänget konfronterar CASIE under en sista uppgörelse i kärnan, Stan kommer för hämta sina pengar och Connie får äntligen sin status som grannskapsvakt.