I Am Cait
Cait vill ge sina nya vänner deras livs resa och de utmanar Cait att bli mer personlig. Cait måste hitta ett sätt att balansera sin gamla vänskaper med nya.
Candis bjuder in Cait till övernattningsfest. Kim och Khloe diskuterar kommentarer riktade mot deras mor i Vanity Fair-artikeln. Cait besöker en stödgrupp för familjer med barn i samma situation.
När Candis delar med sig av sin relationshistoria, inser Cait hur svårt det kan vara att dejta som transkvinna. Cait försöker få Candis att tro på kärleken igen.