Industry
En fängslande och provokativ ny HBO-serie som följer en grupp ärelystna tjugoplussare som konkurrerar om fasta anställningar vid Pierpoint & Co - en av Londons främsta investmentbanker.
Efter att den slitna Harpers födelsedagsfirande gått överstyr får hon veta att en avvikelse i hennes arbete riskerar att kosta hennes team en förmögenhet.
Sex, droger och hemligheter lyser upp Pierpoints årliga julfest. Senare dras en överrumplad Harper in i ett möte med företagets vd.