Inga lätta dagar
Helvetet bryter lös i New York City när maskerade angripare kraschar presidentens dotters födelsedagsfest.
2 - Befälhavare
Befälhavare Lowe, chef för en Special Ops flottans sigillenhet avbryts akut för att hjälpa till med räddningen av Alice Reynolds.