En Nypa Magi
Kelly Quinn och hennes två bästa vänner Darbie och Hannah hittar Kellys farmors gamla kokbok på vinden. Det visar sig att den innehåller en massa mystiska recept, och tjejerna inser snart att kokboken är magisk!.