Just Tattoo of Us USA
Secrets from the Shore
'Jersey Shore'-veteranen Angelina testar sin fästmans uppskattning av hennes elaka sida med en fruktansvärd tatuering och under tiden avslöjar två vänner sina smutsiga hemligheter i permanenta gaddningar.
En Jersey-tjejs vänskap prövas när en hemlighet avslöjas. Fulla rumskamrater lär varandra en läxa med tatueringar som balanserar på gränsen mellan att vara oförskämda och alltför verkliga.
En mammas pojke lär sig en läxa om förhållanden när hans flickvän konfronterar honom angående en tatuering. Helvetet bryter lös när någon avslöjar en djävulsk hemlighet om mamman till hennes brors barn.
Floribama-bästisarna Nilsa och Aimee dyker upp för att få tatueringar som prövar deras vänskap. Tjejerna från Södern når en vändpunkt när en chockerande hemlighet kommer ut.
Dragdrottningar från Chicago sätter sin vänskap på prov med ett par kinky tatueringar. Bästa vännerna går för långt när deras hemligheter avslöjas som tatueringar.